مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

از شگفتیهای اوریف لیم بشنوید

آیا می دانستید که میران درآمد در شرکت اوریف لیم هیچ محدودیتی ندارد؟

آیا می دانستید که در حال حاضر، رکورد بیشترین میزان درآمد از اوریف لیم ایران مربوط به یک آقای پزشک بوده و به طور متوسط، معادل ماهیانه ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان است؟

آیا می دانستید که همین رکورد در جهان، متعلق به یک خانم روسی است که پیش از آغاز همکاری با اوریف لیم، یعنی تا ۱۳ سال پیش، خانه دار بوده؟ در حال حاضر او درآمدی در حدود ۱۰۰،۰۰۰ دلار در ماه دارد!

آیا می دانستید که در سال ۲۰۰۸، شرکت اوریف لیم، تنها در ایران، مجموعا مبلغ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیارد!) تومان به مشاورین این شرکت پرداخت کرده است؟

آیا می دانستید اوریف لیم اولین و بهترین شرکت فروش مستقیم در ایران است ؟

آیا میدانستید که تنها حدود ۱٪ از مشاوران اوریف لیم، به این کار به چشم یک نتورک قانونی نگاه می کنند و به دنبال فروش زیاد کالا نیستند؟ در نتیجه این گروه، به تنهایی بیش از ۵۰٪ مبالغ پرداختی اوریف لیم را به خود اختصاص می دهند؟

شما هم از این فرصت استفاده کنید و مشاور اوریف لیم شوید.

مطمئناً این بهترین فرصت برای ساختن زندگی جدید برای شماست چون همه میتوانند در اوریف لیم موفق باشند فقط کافی است باور کنید که شما هم میتوانید.

کار با اوریف لیم بدون ریسک است چون شما سرمایه گذاری در این کار ندارد که ضرری به دنبال داشته باشد تنها با 15500 تومان شما هم میتوانید از این فرصت استفاده نمایید و تنها سرمایه این کار وقت و تلاش است.

برای استفاده از فرصت مشاوری اوریف لیم بر روی لینک درخواست فرم اشتراک کلیک نمایید تا نسبت به ارسال فرم برای شما اقدام شود ما به شما کمک میکنیم که با اوریف لیم رویا های خود را بسازید همان گونه که ما در این راه موفق بوده ایم و این موفقیت جز با اوریف لیم امکان پذیر نبود..

با آرزوی موفقیت برای تمامی ایرانیان و مشاوران فعال گروهمان.

در همین جا از تمامی دوستان و اعضای فعال گروه مشاوران اوریف لیم اوج تشکر میکنم و به همگی خسته نباشید عرض میکنم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد