مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

مشاور ارشد فروش مستقیم اوریف لیم (کارشناس بیولوژی)

گروه مشاوران فروش محصولات اوریف لیم.

سفارش محصولات و درخواست کاتالوگ یا فرم اشتراک خوش آمدید.

با سلام

به بخش سفارش محصولات و درخواست کاتالوگ یا فرم اشتراک خوش آمدید.

برای دریافت کاتالوگ یا فرم اشتراک و یا خرید محصولات با توجه به محل سکونت خود با مشاور مقیم استان شما که لیست مشاوران استانها در زیر درج شده است تماس حاصل نمایید و سفارش یا درخواست خود را ارائه دهید تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

لطفا از تماس با مدیران ارشد ما در سایر استان ها خودداری نمایید زیرا پاسخ گوی شما و مقدور به ارائه خدمات به شما نخواهند بود. البته برای کسب راهنمایی میتوانید با این مشاوران تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید..

دوستان مقیم استان هایی که در حال حاضر امکان ارائه خدمات به صورت حضوری به آنها را نداریم به فرم زیر مراجعه نمایند و با تکمیل نمودن فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایند تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که به روز هستیم ایمیل ها و نظرات ۲ بار در روز چک می شوند و شما نگران تاخیر در فرآیند سفارش و تحویل کالای مورد نظرتان(انواع محصولات اوریف لیم) نباشید. اگر کالایی از طرف شرکت اوریف لیم در اختیار ما نباشد به شما اعلام خواهیم کرد و اسم شما را جزو رزرو آن محصول قرار می دهیم تا پس از تهیه آن اولویت با افرادی باشد که سفارش آن ها زودتر ثبت شده است. نگران بسته بندی پست هم نباشید محصولات با بیمه پست و تضمین ما به دستتان خواهد رسید.  ما تمام جوانب کار را مدنظر داریم تا دوباره شما خریدار محصولات اوریف لیم گردید. ما واسطه اوریف لیم هستیم و کارمان که رضایت مشتری است به نحو احسن انجام خواهیم داد.

از همکاری صمیمانه شما سپاس گذارم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد